وبلاگicon
باقالی



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 

مدیونی اگه دوست داشتی و کامنت نذاشتی!

 

 



نظرات شما عزیزان:

m-sh
ساعت9:38---9 تير 1393
داداش خو یعنی چی........دهن روزه دلم خواست........من از این باقالیا می خوام خوب.....شوخی کردم.........خخخخخخخ......بی خیال باقالی خودت خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟من هیچ وقت وقتی روزه ام هوس چیزی رو نمیکنم حتی اگه اون موقع کسی جلو چشمم چیزی بخوره هم عین خیالم نیست......میدونم کلا انسان غیر عادی هستم ولی خب دیگه......اگه اینجوری نباشم که دیگه خودم نیستم.......منظورم خود واقعیمه......اینارو گفتم یه وقت عذاب وجدان نگیری.....
پاسخ: عوضش همین الان داداشم نشست جلوم کمپوت الوء ورا خورد... چیزی که من عاشقشم... :(((((((


گـــــــلرخ
ساعت13:47---12 اسفند 1392
سلام اقااميرمن دخترشوخيم شيطنت هم ميكنم من شمارولينكيدم شماهم منوبلينكيد.من پايه هرشوخي هستم فقط حدومرزدختروپسرمشخص باشه اگه يه وقت توكامنتي كه گذاشتم شوخي نوشته بودم به دل نگير.الان اين عكس باقالي كه گذاشتي دهنم اب افتادخيلي كپكي نميشدنذاري؟خودلم ميخاداهان ايناكه گفتم يه وقت فكربدنكنياخاسم جواب پروفايلتوبگم كه يعني منم شوخم اوكي؟
پاسخ: اوکی ...لینک شدی...بازم سر بزن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --