وبلاگicon
لباسها



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز.

در درازای زندگی لباس باش ودرپهنای آن برنج

و اگر عمق این پیام را نفهمیدی بدان که تنها نیستی،

چون منم نفهمیدم...



نظرات شما عزیزان:

m-sh
ساعت16:24---7 تير 1393
من دیشب دیر خوابیدم........دیر بیدار شدم هنوز ذهنم قفله......کلیدشو که پیدا کردم و باز شد میام می خونم شاید فهمیدم.....
پاسخ: مخ من که یه عمره قفله...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:15---22 اسفند 1392
خدایا



هفتادو شیش میلیون نفر ادم برای تو



این یک نفر برای من
پاسخ: خدا قول این یک نفر رو به هزاران نفر داده عزیز دل من...


صبا
ساعت23:37---15 اسفند 1392
اووووووووووه..
پاسخ: این اوه الان نشانه ی تعجبه یا تحسین یا ...؟؟ میشه بیشتر توضیح بدی؟ p:


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت23:07---15 اسفند 1392
ولی من ک فهمیدم

اه تو چقد نفهمی خخخ
پاسخ: :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --