وبلاگicon
فینال



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 بالاخره بردیم...

فینال مسابقات بسکتبال بزرگسالان اصفهان:

هیئت بسکتبال VS هلال احمر

خداییش یادم نیست چند چند بردیمشون بسکه تو جو عکس گرفتن با جام بودم...

آخرشم نشد...

...

سالار چشت دراومد؟

حداقل نجف اباد رو میزدید پنجم نمیشدید...

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

salar
ساعت11:01---4 ارديبهشت 1393
ملعون ما باتبم جوانان داشتیم بازی میکردیم نه تیم بزرگسالانمون
پاسخ: شما که تیم بزرگسالان ندارین...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت21:51---16 اسفند 1392
بآووووووووووشه تنبل خآن
پاسخ: :l


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت21:17---16 اسفند 1392
وقتی آپ میکنی ی خبر بده فی سبیل الله

من ک حس شیشم ندارم حآجی
پاسخ: من هرروز آپ میکنم... شماهم که لطف داری بمن هرروز سر میزنی خودت میفهمی دیگه...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت21:16---16 اسفند 1392
ایــــــــــــول ایــــــــــــــول داش امیرو ایول

چقد چسبیدی آخرشم عکس نگرفتی

اشکال نداره ولی دلم واست سوخت خخخ


پاسخ: جامشم خیلی قشنگ بود لامصب... دیگه قسمت نبود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --