وبلاگicon
تتلو



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 

دخترا حسودی نکنن...

این عشق عمو تتلو هستش...

 



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت19:03---5 فروردين 1393
با سلام


عیدتون مبارک باشه


من و دوستم الناز یه نظرسنجی تو وبمون گذاشتیم که در مورد هفت سینه


خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی


مرسیییی
پاسخ: o-O


m-sh
ساعت20:11---26 اسفند 1392
حالم از تتلو و صداش و آهنگاش و قیافش بهم میخوره..........دختر عموی من عاشق اینه.من نمیدونم این چندش چی داره.......یه آهنگش بود نمیدونم میگفت یه چیزی بگو فکر کنم همین بود یادم نیست ولی یه بار دختر عموم گذاشت یه حالی شدم که خدا میدونه.....پاشدم از اتاقم پرتش کردم بیرون......
پاسخ: تتلو تمام آهنگاش یه طرف آهنگ خونه خوبه هم یه طرف... من کل عمرم از تتلو و 2AFM و هرچی پاپ خونه متنفر بودم... ولی از این آهنگ نمیتونم بگذرم... واقعا قشنگه...


صبا
ساعت14:27---26 اسفند 1392
کی از این چندش خوشش میاد...اه اه
پاسخ: شما دخترا... منم حالم از صداش بهم میخوره... اما تمام دخترای فامیل و خواهرای دوستام عاشقشن...


دلخون شیرین عسل
ساعت13:14---22 اسفند 1392
دلتنگی بد نیست ،

یادگاری است از آنانی که

داریـــــــم و دورنــــــد . . .
پاسخ: گور پدرشون...


دلخون شیرین عسل
ساعت13:06---22 اسفند 1392
پس فکر کردی الان میگم .............
پاسخ: اره خخخخخ :)) آخه یجوری گفتی طرفففف گفتم یا امامزاده بیژن...


دلخون شیرین عسل
ساعت13:04---22 اسفند 1392
خدا دیگه
پاسخ: آهاااااااا


دلخون شیرین عسل
ساعت13:01---22 اسفند 1392
باید بشه

اگه طرف مهم باشه
پاسخ: طرف کیه؟ من از اون لحاظ نگفتم کلا گفتم :)


دلخون شیرین عسل
ساعت12:59---22 اسفند 1392
اگه دیگه تکرارشون نکنی میبخشمت

دلخون شیرین عسل
ساعت12:59---22 اسفند 1392
اگه دیگه تکرارشون نکنی میبخشمت
پاسخ: خو نمیشه ...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:52---22 اسفند 1392
چه وسوسه اي دارد خدا بودن

فكرش را بكن

هميشه كنار تو

نزديكتر از رگ گردنت باشم....!
پاسخ: گناهامم میبینی؟ اینکه خعلی بده...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:48---22 اسفند 1392
کاش دخترا هم همینقدر معرفت داشتن که پسرا دارن

پاش برسه خودم تا آخر معرفت میرم ولی دوستام..........
پاسخ: آخ گفتی... رفیقامون بدقول و لاشی...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:42---22 اسفند 1392
میدونم که میای

رو معرفت پسرا حاضرم قسم بخورم(اینو بدون شوخی گفتم)
پاسخ: ایول خوشم اومد ازت... حالا چرا ناراحت شدی؟


دلخون شیرین عسل
ساعت12:31---22 اسفند 1392
آفرین آقاهه


پس منتظرت هستم
پاسخ: باشه بشین تا بیام P:

شوخی کردما میام...


دلخون شیرین عسل
ساعت12:21---22 اسفند 1392
این پستارو میذارم تا یکم روت کم بشه تو هم به وبم سر بزنیا
پاسخ: روم کم شد حسابی... سر میزنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --