وبلاگicon
هخهخهخهخه



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 

خخخخخخخخخخخخخخخخ نیگا کن خداوکیلی....

هههههههههه

 



نظرات شما عزیزان:

BATGIRL
ساعت19:23---24 بهمن 1393
من که میشناسم تورو....من که میدونم دلیل این خنده شنیع و این عکس چیه.... لازم نیس واسه اثبات خیلی چیزا حالمونو بهم بزنی
اه بوی گوشت گندیده تو دماغمه...

پاسخ: خخخخ میدونم میشناسی


dina
ساعت0:00---10 تير 1393
این خنده دار نیست اصلا بخدا گناه داره
چقدر نامردن اینا
پاسخ: هههه ینی من مرده ی این احساسات شمام هههههه


آنیتا
ساعت18:50---9 تير 1393
اینا انسانن؟ نه انسانیت هم ندارن. دیگه چه برسه به آدمیت.
یه مشت روانی... به حیوونه بیچاره چیکار داشتین...
چه خنده ای هم میکنن...
پاسخ: میشه فرق انسانیت و آدمیت رو برام توضیح بدی؟؟؟


parya
ساعت12:00---9 تير 1393
این دقیقا کجاش خنده داره؟؟؟ بگو ماهم بخندیم
پاسخ: اونجاش...


رها18
ساعت10:00---9 تير 1393
سلااام ...وبت زیباست والبته جالب
موفق باشید در پناه حق


melodi
ساعت8:10---9 تير 1393

وبت عالیه داداش
پاسخ: ممنون


salar
ساعت10:34---6 تير 1393
به نظر من اصلا خنده دار نیست تازه لاشیگی هم هست گربه بدبخت
پاسخ: اون که اره هههه
نمیدونستم اینقدر دلنازکی سالار جون...


رها18
ساعت12:44---5 تير 1393
واااااای چه چندش
یه طوری شدم گربه رو دیدم
ولی مطالب وبت جالبه
پاسخ: ههههه
وب توهم همینطور...


m-sh
ساعت17:33---4 تير 1393
بیچاره......چه گربه نانازی هم بوده خدابیامرز
پاسخ: :)))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --